کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت دارم

همه ی گل هایم

ثمره ی باغ های توست

و هر می که بنوشم من

از عطای تاکستان توست

و همه ی انگشتری هایم

از معادن طلای توست ...

و همه ی آثار شعری‌ ام

امضای تو را پشت جلد دارد!

***

دوستت دارم

و هراسانم دقایقی بگذرند

که بر حریر دستانت دست نکشم

و چون کبوتری بر گنبدت ننشینم

و در مهتاب شناور نشوم

سخن ات شعر است

خاموشی ات شعر

و عشقت

آذرخشی میان رگ هایم

چونان سرنوشت.

 

"نزار قبانی"


-----------------------------------------------------

پ.ن: فکر کنم اشعار نزار تنها اشعاری هستند که حاضرم هر از گاهی تکراری در وبلاگ پست کنم! (البته با ترکیب های کمی متفاوت)

قلمش بی نظیر بود و سرشار از عشق ...


نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

خاموشی ات شعر
درودانتخاب هایتان مثل همیشه زیبابود

hossein.kh یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:48 ق.ظ

کاملا موافقم
شعرهای نزار با همه فرق میکنه
پر از احساسه

بهاره شنبه 6 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:08 ب.ظ http://floatingoperaa.blogsky.com/

ممنون از شما برای انتخاب شعرهای زیبا ... هر از گاهی به وبلاگ شما سر میزنم و شعرهای زیبایی میخونم . ممنونم. قبلا تبادل لینک کردیم دوست گرامی ولی آدرس وبلاگم عوض شده ... موفق باشید

هدی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 05:20 ب.ظ

پریسا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:03 ب.ظ

بسیار زیبا...
و ممنون از شما با انتخاب های قشنگتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد