کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوست دارم در این شب دلپذیر- شمس لنگرودی

دوست دارم
در این شب دلپذیر
عطر تو
چراغ بینایی من شود
و محبوبه شب راهش را گم کند

دوست دارم
شب، لرزان از حضورت
پایش بلغزد
در چاله ای از صدف که ماهش می خوانند
و خنده آفتاب دریا را روشن کند

اما نه آفتاب است و نه ماه
عصرگاهی غمگین است
و من این همه را جمع کرده ام
چون دلتنگ توام

"شمس لنگرودی"

نظرات 3 + ارسال نظر
لیان استور چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 10:21 ق.ظ https://liyanstore.com/product/women-shoes/

مطالب تون خیلی خوب و مفید بود ممنونم

بهار جمعه 5 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:55 ب.ظ

باعث خوشحالی جان غمین من کجاست...؟

ممنون از اشعار زیباتون

هوا سرد است
من از عشق لبریزم
چنان گرمم
چنان با یاد تو در خویش سرگرمم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد