کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

حرف هایم را با نگاهی دیگر معنی کن

‍ من در سلول انفرادیِ تنم

بسیارمستعدِ آلوده شدن

 به بی خوابی هایت شدم

این شب ها،

شب های بی بازگشتِ من به خودم ...

با خیالِ تو... بیداری را نقاشی می کنم

چه برمن گذشته؟

منِ مرا ندیده ای؟

بیدار می مانم تا تو را به خواب ببینم

شاید در آخرین دقایقِ بودنِ شب

آخرین خاطرهٔ بوسه ات

مرا به صبح بدوزد

ویروس نگاهت، درد به جانم می ریزد

و باز همان نگاه

درد از من می برد

تو کیستی؟ 

که مرا در خواب هایم بیدار می کنی!

حرف هایم را با نگاهی دیگر معنی کن

شاید این بار درست معنی شدم.


"راضیه خدابنده"


نظرات 2 + ارسال نظر
راضیه خدابنده پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 06:10 ب.ظ

باسلام. ممنونم از حسن انتخابتون

سلام و سپاس برای قلم خوب شما خانم خدابنده

هدى پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:20 ب.ظ

تنهایى شب
را بیدار ماندم
دیر دانستم بى خوابى ،
تاوان دل دادگىِ توسٺ ...



محمد مقیمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد