کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت دارم ...

دوستت دارم

ای پاره ای از من

ای تمام من

ستاره ی پیشانی ام


دوستت دارم

پهناور تر از هر گستره

دور تر از هر امتداد

پاک تر از هر اعتراف

شدیدتر از باران مصیبت


دوستت دارم

و می دانم

که رهسپاری به سویت را نمی توانم

اگرچه به سویت می آیم


قلب تو

راه مستقیم من است

که به سویش در حرکتم

می آیم

اگرچه مرگ من و مرگ تو در این باشد


دوستت دارم

تا تمام خستگی ها را تبعید کنم

و با تو

تمام سختی های بُرنده ی راه را به مبارزه فراخوانم

که من

پرنده ی یتیم عشق را

که خوابی سنگین داشت

بیدار کرده ام...


"ریتا عوده"

ترجمه: بابک_شاکر


برگرفته از کانال:

@baran_e_del

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد