کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام

خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام
بی قرار تو و چشمان خمارت شده ام


خبرت هست دلم مست حضور تو شده
عاشق و شیفته ی زنگ صدایت شده ام


خبرت هست که باران بهارم شده ای
چون پرستوی مهاجر نگرانت شده ام


خط به خط زنده گی ام پر شده از بودن تو
خبرت نیست و شادم که فدایت شده ام.

 

"ناشناس"



نظرات 5 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:38 ق.ظ

این شعر از خانم نازنین فخاری است که در سال 95 سروده است

مهراب چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:25 ب.ظ

عالی

سید علی صالحی دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 03:23 ب.ظ

مونا محمدی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:16 ب.ظ

دلم گرفته

رودِ تنهاییِ من !

رودِ تنهاییِ من تا ابدیت جاری است

رودِ تنهاییِ من ماضیِ استمراری است


زندگی مثل همین قصّه ی تنهایی من

اختیاری است که در ذاتِ خودش اِجباری است


دل که دل نیست، بلوری ست که از فرطِ غبار

مثل یک ظرفِ عتیقه تَهِ یک انباری است!



موشها ذهنِ مرا، روحِ مرا می کاوند!

چند وقتی ست میانِ تنِ من حفّاری است



درّه ها حاصلِ زخمی ست که از تنهایی

بر تنِ کوه فرود آمده، زخمش کاری است



گاه گِردِ سرِمن کُلّ ِ جهان می گردد

قصّه ی مبهمِ دیوانگی ام اَدواری است



غیر تنهایی بی واژه و گسترده ی من

هر چه در چشمِ جهان هست همه تکراری است…

****

گاه گاهی دلِ خود را به دلِ من بِسپار!

رودِ تنهاییِ من تا ابدیت جاری است…..

هدى جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:23 ق.ظ

خیلى زیباست،ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد