کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت دارم و از تو می ترسم!

دوستت دارم و از تو می ترسم!

قله های بلند

دره های عمیق تری دارند عزیز من

 

تو را دوست دارم

و از تو می ترسم!

این کوه اگر مرا نکشد

سربلندم می کند...

 

"مهسا چراغعلی"

 

از کتاب: جنگل گریان


نظرات 5 + ارسال نظر
ناعمه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام عالیست من عاشقش شدم لطفا بازم بگذارید . باتشکر

نرگس دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:09 ب.ظ http://http://gognoosekabood.blogfa.com/

شما سال پیش یا ماه های پیش یا سال های پیش برای من کامنتی تو وبلاگم گذاشتین............من با افتخار لینکتون کردم.کپی کامنت شما رو اینجا قرار میدم تا یادتون بیاد سلام
سلیقه شعری خوبی دارید.
بدون اغراق بگم که به ندرت پیش میاد که وبلاگی من رو متوقف کرده و درگیر خودش بکنه. اما اینجا این اتفاق افتاد!
برقرار باشید

با افتخار لینک شدید
مربوط به 3 شهریور 95

درود بر شما نرگس خانم

عشق ابدی جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 06:53 ب.ظ

درود
چون همیشه زیبا و پربار و دلنشین
احسنت به همتتان
قلمتان جاری

بهار پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:08 ق.ظ

دنیا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 07:29 ب.ظ

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد