کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به چشمانِ تو محتاجم

به چشمانِ تو محتاجم، نگاهت را نگیر از من

در این آبادیِ ویران، سلامت را نگیر از من

 

دلم سودایِ عشقت را، کماکان زیر سر دارد

از این چشمِ خمارآلود، شرابت را نگیر از من

 

تو ساحر باشی و من هم، قلندر تاسحر بیدار

در این شب های ظلمانی، چراغت را نگیر از من

 

به زیرِ بارشِ مهرت، دلم خیسِ تمنا شد

تو از گنجِ درونِ خویش، لبانت را نگیر از من

 

سکوتی تلخ پیچیده، در این میخانه ی ویران

از آن لب های گل ریزت، کلامت را نگیر از من

 

"راضیه خدابنده" (رازیل)



نظرات 4 + ارسال نظر
سید احمد سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:50 ب.ظ

بسیار عالی

پرستو فرضی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:44 ب.ظ

زیبا و سرشار از حس خوب

محدثه رستمی دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:29 ب.ظ

این شعر پراز ایراد است. یکی اش ایراد قافیه

ممنون
به هر حال یکی از محاسن نشر شعر در وبلاگ شنیدن همین بازخوردها توسط شاعر هست.

دنیا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

سلامت رانگیرازمن
اپمممممممممم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد