کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

با من حرف بزن 3

من تمام شهرهای ویران شده ام

سربازهای بسیاری

در چشم هایم شکست خورده اند

و آغوش تو

تنها جای دنیاست

که هنوز دوستش دارم.

 

مرا ببخش که غمگینم

و وقتی می گویم دوستت دارم

گریه ام می گیرد...

مرا ببخش که

فقط می نویسم

و کاری از دستم بر نمی آید!

 

"مهسا چراغعلی"

 

از کتاب: جنگل گریان / بخشی از شعر بلند 13


نظرات 4 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:59 ب.ظ

فقط مى نویسم و از دور نگاهت مى کنم و کارى از دستم بر نمى آید...
حرف زدن های پرمعنا ،زیباست

بهار یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:56 ب.ظ

دوست داشتم
معلم املای تو بودم
و "دوستت دارم" را املا بگویم
و هی بپرسم : تا کجا گفتم؟
تو بگویی : دوستت دارم...

#فروغ_فرخزاد

مرا ببخش که فقط می نویسم.....

دنیا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

وقتی می گویم ......
غمناک عالی

خرید ممبر واقعی تلگرام یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:54 ق.ظ http://tech-center.ir

ممنون از شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد