کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرا ببخش که دوستت دارم

...

دوستت دارم

با خاطره ای که هرگز به خاطرم نیست

با قدم هایی که هنوز

قدم های تندِ نخستین دیدار است

با بوسه ای که هنوز

نخستین بوسه است

و دست هایی که کودکانه

جای شعر و نوازش را اشتباه می گیرند...

 

مرا ببخش که گریزانم

که از تمام عکس ها به آینه فرار کرده ام

مرا ببخش که نمی توانم کاری کنم تا فراموشم نکنی!

 

مرا ببخش که دوست دارم از تمام دوستت دارم هایمان

تنها لبخند تو را نگه دارم

و سال ها با ترانه ی نخستین مهمانی ات برقصم!

 

بگذار زمان هر چقدر می خواهد

به تنهایی من اضافه کند

تو مرا تنها به اندازه ی کوتاه ترین شعرم

زیبا به خاطر بسپار!

 

"مهسا چراغعلی"

 

از کتاب "جنگل گریان"


نظرات 7 + ارسال نظر
دنیاغلامی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام وقت بخیراگه بشه کدقفل راست کلیک راهم بزاریدتانشه شعرهاروکپی کنندوبی نام پخش نکنندعالی میشه
موفق باشید

سلام. نه اعتقادی به قفل کلیک راست و کپی ندارم.

هدى یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:14 ب.ظ

آدم که عاشق شد
گرما نمی فهمد
آدم که عاشق شد
من من ، نمی فهمد

طوفان نمی فهمد
سرما نمی فهمد
چیزى نمی فهمد
اصلا نمی فهمد ...!


علىرضا آذر

هدى یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:59 ب.ظ


زنی که موهایش را خودش می بافد
خیال بافِ خوبی هم هست؛

با بی اعتنایی دست هایت
با تنهایی موهایش
با هر چه هست و
هر چه نیست
کنار می آید و
موهایش را کوتاه نمی کند؛

که شاید هنوز
به دست های تو ایمان دارد؛

امید می بافد و
خیال می بافد و
موهایش را،،،

لیلا مقربى

هدى یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:04 ق.ظ

عاشق شعرم و وبلاگتون براى من فوق العاده ست
ممنون بابت گلچین کردن اشعار .

قلب یخی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:09 ب.ظ http://saateeshgh.blogfa.com/

آه می بینم، می بینم
تو به اندازه تنهایی من خوشبختی
من به اندازه زیبایی تو غمگینم
چه امید عبثی
من چه دارم که ترا در خور؟
هیچ -
من چه دارم که سزاوار تو؟
هیچ-
تو همه هستی من، هستی من
تو همه زندگی من هستی
تو چه داری؟
همه چیز -
تو چه کم داری؟
هیچ”
― حمید مصدق

بهار چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:30 ب.ظ

پا به پا
کردم
و
جان کندم
و
گفتم آخر
"دوستت دارم "
و گفتی
نظر لطف شماست
#زیبا_پالیزبان
مرا ببخش که گریزانم از دوستت دارم گفتن ها....
بسیار شعر زیبایی بود

دنیا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:25 ب.ظ

تومراتنها..............

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد