کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرا با رنگین ترین پیراهنم به یاد بیاور

گذشته ام را به باد داده ام

تا اندوهم را نشناسی

مرا با رنگین ترین پیراهنم به یاد بیاور ای عشق

من تمام فصل های سال‌ام

که در حیاط خانه ی تو رنگ به رنگ می شوم

تو لحظه به لحظه در من زندگی کرده ای

چگونه فراموشت کنم

وقتی هرگز تو را به خاطر نسپرده ام!؟

 

تو در من جریان داری

دشت چگونه رودی را که از دلش عبور می کند

به یاد می آورد؟

نوری که به پنجره می تابد تویی

صدای گنجشک های باغ نام توست

و ماهی قرمزی که در سینه من تکان می خورد

یعنی دوستت دارم!

...

 

"مهسا چراغعلی"

 

از کتاب "جنگل گریان"


نظرات 3 + ارسال نظر
mre جمعه 23 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:03 ب.ظ http://sabo.mihanblog.com/

خوشحال میشم لینکم کنید تا لینکتان کنم

ستاره پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام نیما سطر دوم یه غلط املایی هست اصلاحش کن

مرسی

دنیا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 08:26 ب.ظ

یعنی دوستت دارم
بسیارزیبا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد