کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از من چه خبر؟

از من چه خبر؟

آن من که مدتهاست در تو گم است

آن من که نفس می کشی، هوا برش می دارد

پلک می زنی، ذوق می کند

و می خندی، عاشقت می شود!

چه خبر از من؟

آن من که از تو دل نمی کند

آن من که با دنیا می جنگد

یک تار مو از تو کم نشود!

آن من که آنقدر عاشق است،

از آغوشت بیرون نمی آید!

دوست داشتنی جانم...

اگر دیر کردم برای من شعر بخوان،

دوستش داشته باش،

ببوس و نوازشش کن،

دلخوشی من تویی!

من تو را خیلی دوست دارد

که ماند و ...

با من نیامد!


"حامد نیازی"


نظرات 3 + ارسال نظر
اورانوس سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:19 ب.ظ

دقیقا مثل من ... :-(
ممنونم

بهار دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:57 ق.ظ

جواب دلم را چه بدهم؟
تورفتی یا من نیامدم

دنیا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

ازمن چه خبر؟

درودسپاس ازحضورتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد