کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کاش می شد که دلم در غل زنجیر شود

کاش می شد که دلم در غل زنجیر شود

نفسم از نفسِ گرم تنت سیر شود

 

کاش یک قاصدک از تو خبری می آورد

تا که این خواب منِ شب زده تعبیر شود

 

دانهٔ عشق تو را در دل خود کاشته ام

کاش این ذرّه به دستان  تو تکثیر شود

 

خنده هایت به بهار و لب تو شاخ نبات

در کنارت چه بعید است، کسی پیر شود

 

پیش آن لشکر چشمان تو تسلیم و گمم

کو سپاهی که در این مهلکه درگیر شود؟

 

من صدایت زدم و چهره ز من گرداندی

حق این عشقِ خیالیست که تحقیر شود

 

فال من در کف فنجان و دلم در کف دست

روز و شب منتظرم تا که چه تقدیر شود

 

"ناشناس"


نظرات 1 + ارسال نظر
پروا سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:49 ب.ظ

باسلام ، شعر مذکور به اسم شخصی (یگانه نجفی)در یکی از سایت ها ثبت شده است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد