کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از تو گذشته ام

از تو گذشته ام

همان طور که دوباره راه می روم

همان طور که آرام زندگی می کنم

چشم هایم را اما

هیچ اشکی بند نمی آورد...

 

از تو گذشته ام

و این بار نیمه ی غمگین ترم را

پشت سرت گذاشتم

تا شب و روزِ خلوتم

در اندوهِ این روزگارانِ سرد و طولانی آرام بگذرد

و در بطنِ این زندگی هیچکس نمی داند

کسی که اندوهش

در اصالتِ نبودنِ تو عمیق ریشه کرده است

دلش گرم هیچ آغوشی نبود،

 

نیمه ی دیگرم

به خودم و به خانه بازگشت است

و به مَلامتِ شب لب می گشاید

که من در نبودنِ تو خوشبختم

خوشبختم

خوشبختم...

 

امیرمحمد مصطفی زاده"

 

برگرفته از کانال:

@baran_e_del


نظرات 1 + ارسال نظر
قلب یخی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:22 ب.ظ http://saateeshgh.blogfa.com/

سلام
اشکالی نداره گاهی از شعرهاتون استفاده کنم؟

خواهش میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد