کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دنبال کسی نگرد

دنبال کسی نگرد

که دارد غرق می شود

مرا

که اینقدر آرام روی صندلی نشسته ام و

دارم چای می نوشم

نجات بده.

 

"رویا شاه حسین زاده"

 

از کتاب: آوازی برای یک آدم آهنی /نشر فصل پنجم / چاپ اول 1395

--------------------------------------------------------

 


پ.ن: "آوازی برای یک آدم آهنی" رو از نمایشگاه کتاب 96 خریدم. برخلاف سال قبل که کتاب "صدای زنگ در آمد" خانم شاه حسین زاده رو خیلی دوست داشتم و گفتم که یکی از بهترین هایی نمایشگاه 95 برای من بود، با کتاب جدید اصلا ارتباط برقرار نکردم. حتم دارم اگر این مجموعه اولین اثر ایشان بود هیچوقت پله ای برای موفقیت شاعر نمی شد که امروز من نوعی با دیدن نام خانم شاه حسین زاده روی جلد کتاب، اقدام به خرید کنم. باید بیشتر مراقب نام و اعتباری که درست کردیم باشیم و کمیت رو فدای کیفیت نکنیم. البته باز هم میگم که این نظر شخصی بنده اس و کما اینکه نظر خیلی ها با بنده یکی نباشه. با احترام و عرض پوزش از خانم شاه حسین زاده که می دونند یکی از دوست دارانشون هستم.


نظرات 5 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام رویاخانم وقت بخیر
خوبی انشاالله؟
ضمن عرض ادب وتبریک تولد شما
آیاشمانمایشگاهی ازآثار وکتابها واشعارخودتون برگذارمیکنید
لطفا زمانش رو اعلان بفرمایید
باتشکرواحترام

رضا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1396 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام رویاخانم روزشمابخیروشادی انشاالله
دنبال کسی نگرد.....
وای که چقدرزیبا ،کوتاه وگویا هست
آیانمایشگاهی ازآثار کتابها ونوشته های خودتون درارومیه برگذارمیکنید؟ کاش چنین برنامه ای داشته باشید ، وکاش من مطلع بشم تاریخش رو
انشاالله
عاشق نوشته های بسیارظریف وزیبای شما ازخطه شمال وساکن درتبریز ،برای شمایدنیا آرزوی موفقیت وسربلندی روزافزون دارم
باتشکرواحترام

رضا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1396 ساعت 12:04 ق.ظ

باعرض سلام ،ادب واحترام
چه مخلوق عجیبی است انسان ، قدرنمیداند ارزشهایی که خدادرمسیرزندگیه انسان،زمانی ، گذاشته .
خواهانم باصد دل کنون برفرق سرم جای نهم وی را
ولی افسوس دیرزمانی گذشته

کامی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:51 ب.ظ

تو کلا نیما خان سیما ارتباطیتت خیلی وقت مشکل پیدا کرده یه سر تا مخابرات بری مشکلت حل میشه

جان من دو خط شعر خودت بنویس تا ما ببینیم میتونیم با تو ارتباط بگیریم یا نه جان عزیزت دو خط شعر خودت بنویس

ل.م سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:48 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد