کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نامه های سوخته 1

می شود وقتی دارم یواشکی

توی جیب پیراهنت دنبال حواسم می گردم
بی هوا ببوسی مرا!
ضعف کنم بروی برایم آب بیاوری،
بگویم اول خودت کمی بچش!
بگویی چرا؟
بگویم آب قند لازمم!
می شود هر کدام از کشوهای میزم را باز می کنم
ببینم نشسته ای و ناخن هایت را لاک می زنی!
می شود وسط یکی از عاشقانه هایم
دراز بکشی و بگویی چهار دیواری اختیاری!
می شود نیمه شب بیدارم کنی و بگویی
یک بوسه بدهکار بودی وقت تسویه حساب است!؟
می شود!؟
شک نکن!
کار سختی نیست...
کافی ست همان جا که هستی و این جملات را می خوانی
چشم هایت ببندی و دلت را هوایی کنی!
کافی ست زیر لب بگویی دوستم داری تا ببینی
دستم توی جیبت دنبال یک حواس گم شده می گردد!
ببینمت...
چیزی گفتی عزیزم؟

"حامد_نیازی"
(نامه های سوخته)


نظرات 5 + ارسال نظر
niloo یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:45 ب.ظ

من تو را به سان آن گنجشکی که عاشق دریا شد و از آن پس نتوانست از دریا آب بخورد مبادا که کم شود قسمتی از بودنش دوست دارم.....................

niloo پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:52 ق.ظ

امروز دومین روز آشنایی من با وبلاگتونه
واقعاااا عالیهههه

سام جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:59 ب.ظ http://bonbaste-ordibehesht.blog.ir/

اگه موافق باشید دوست دارم شعرهاتون رو با ذکر منبع تووبلاگم استفاده کنم

ل.م چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:24 ب.ظ

این یکی شعرش(1 ) بسیار از اون یکی زیباتره !!..

M چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:24 ب.ظ

خیلی زیبا بود.یه حس بیان نشده که به قلم گفته شد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد