کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عاشق که باشی ...

عاشق که باشی...
چشم هایت را عاشقانه روی دنیا باز می کنی، صدای قار قار کلاغ ها، زیباترین سمفونی دنیا را در ذهنت تداعی می کند. نگاهت مهربان است، آنقدر که دلت می خواهد مادر تمام جوجه گنجشک های دنیا باشی. به آیینه که نگاه می کنی هنوز همان دختر شانزده ساله زیبایی را می بینی که عاشق پوشیدن شلوار پانک و کفش اسپرت سفید است. موهایت را دم اسبی می بندی، خط ها و چروک های صورتت را زیر کرم پودر می پوشانی و ناخن هایت را با وسواس بیشتری لاک می زنی. میان تنهایی و سکوت، میز صبحانه ات را مثل همیشه، دو نفره و با سر و صدا می چینی. با آهنگی ملایم، برای چشم هایی که در قاب به تو خیره اند آرام می رقصی و تمام روز را بر روی صندلی متحرک برای صدمین بار "کلیدر" می خوانی و لذت می بری.
عاشق که باشی دوست داری ماه را مثل برکه در بغل بگیری، تک تک ستاره ها را ببوسی به گربه ی سیاه روی دیوار شب بخیر بگویی و منتظر لالایی جیرجیرک ها شوی. عاشق که باشی دست در گردن بالشی می اندازی که آغشته به عطر فرانسوی مردانه ست، بستر تو نرم ترین آغوش دنیا می شود و خواب هایت شیرین ترین و عاشقانه ترین رویاها...
عاشق که باشی ....

 

"نازی صالحی" (صبور)


نظرات 2 + ارسال نظر
taraneh سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:22 ب.ظ

عاشقم من عطش جان تو را میخواهم

بوسه از آن لب و دندان تو را میخواهم

به چه دردم بخورد ماه که در بالا هست

من فقط صورت تابان تو را میخواهم

تو بگیرازدل من حال پریشانی من

در عوض موی پریشان تو را میخواهم

باده یا درد به مستی نرساند ما را

من فقط آن لب مستان تو را میخواهم

جانم آماده قربانی اندر ره توست

چشمک ناز تو فرمان تو را میخواهم

جان من یخ زده از درد و غم تنهایی

جان به قربان تو دستان تو را میخواهم

نسیم پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:04 ق.ظ

واقعا باید به حُسن انتخاب هاتون احسنت گفت ..
موفق باشید .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد