کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تا ابد دوستت دارم...

عزیزم!
گاهی
فقط اندکی از مرا
برای روزهای نداشتنم کنار بگذار
مثلا
دست خطم را
که لای کتاب شعری
آهسته تو را می بوسد
یا صدای غمگینم را
که در یک شب بخیر طولانی
در گوش خواب آلودت می گوید:
"
تا ابد دوستت دارم..."

حق با فروغ بود
روزی من
پرنده ای مرده خواهم بود
که تا بی نهایت
در تو پرواز خواهد کرد...

 

"مهتاب سالاری"


نظرات 3 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام
من چندسالی هست میام اینجا شعر میخونم
فقط تا حالا نظر ننوشتم
کاش کانال تلگرام داشتید
بهش فکرکنید حتما
یه سوال هم داشتم
من مدتیه شعرمینویسم و متن ادبی
امکانش هست اگر تایید شه در وبلاگ شما منتشر بشه؟
اشعار من در سایت شعر نو . با نام "ندا حسین نژاد" موجود هستند
ممنون از وبلاگ خوبتون
دل شاد و پیروز باشید

سلام. ممنون از لطف شما
اشعارتون رو مطالعه کردم.
قلمتان ماندگار

بهار دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:01 ب.ظ

نمیدانم چرا در اوج شادی اندوهگینم.میان این همه تبریک فقط تو را کم دارم برگرد نازنینم من به آرزویم رسیده ام برگرد تو که برگردی دیگر هیچ نمیخواهم عزیزم من به عهد خود وفا کردم یادت هست گفتی تا زمانی که به آرزویت نرسیدی از من مخواه برگردم اگر چه دوست داشتم با تو شانه به شانه ات درس بخوانم ولی امید برگشتت در من جوانه میزد ودرس میخواندم برگرد عشق دیروزت دکتر شد برگرد

مبارکه

زهرا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:16 ق.ظ

زیبا بود..............

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد