کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

باز هوای سحرم آرزوست

باز هوای سحرم آرزوست
خلوت و مژگان ترم آرزوست

شکوه ی غربت نبرم این زمان
دست تو و روی توام آرزوست

خسته ام از دیدن این شوره زار
چشم شقایق نگرم آرزوست

واقعه ی دیدن روی تو را
ثانیه ای بیشترم آرزوست

جلوه ی این ماه نکو را ببین
رنگ و رخ روی توام آرزوست

این شب قدرست که ما با همیم
من شب قدری دگرم آرزوست

حس تو را می شنوم جان من

عزلت بیتی دگرم آرزوست

خانه ی عشاق مهاجر کجاست؟
در سفرت بال و پرم آرزوست

حسرت دل بارد از این شعر من
جام می یی در حرمم آرزوست.


"احمد عزیزی"

--------------------------------------------


 + با تشکر از بهار عزیز برای ارسال شعر

 

پ.ن:

"حس تو را می شنوم جان من"

این مصرع را بدین صورت نیز نوشته اند:

"حس تو را می کنم ای جان من"

بنظرم هر دو مورد به نوعی مشکل مفهومی دارن، اما باز هم اولی بهتره.

 

 

+ احمد عزیزی (زادهٔ ۴ دی ۱۳۳۷، کرمانشاه – درگذشتهٔ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، کرمانشاه) شاعر معاصر ایرانی و ارائه دهنده سبک جدید مثنوی بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:35 ب.ظ http://eshgeabadi90.blogfa.com/

سلام ودرود
با هم عالی
روح این شاعر بزرگ شاد
واقعا قلم وحس و حال خوب و عالی داشت

سپاس بخاطر بازتاب اشعار زیباش و یادی از ایشان

درود بر شما خانم طغیانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد