کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دل من ساکن دستان تو بود

دل من هرزه نبود ؛

دل من عادت داشت که بماند یک جا ...

به کجا ؟

معلوم است ، به در خانه تو !

دل من عادت داشت که بماند آن جا

پشت یک پرده توری ،

که تو هر روز آن را به کناری بزنی ...

دل من ساکن دیوار و دری 

که تو هر روز از آن می گذری

دل من ساکن دستان تو بود ...

دل من گوشه یک باغچه بود 

که تو هر روز به آن می نگری

راستی دل من را دیدی ؟

آن را گم کردم .. ؟!


 "فریبا شش بلوکی"


برگرفته از کانال

@baran_e_del


نظرات 2 + ارسال نظر
لاله رضایی جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:12 ب.ظ

این از اخوان نیست، تورو خدا یه کم سوادتون رو بالا ببرید. مردم رو به اشتباه نیندازیم.

آقا من معذرت میخوام. حق با شماست.
چرا میزنی حالا!؟

زهرا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ

سپاس که در این دنیای پر هیاهو هنوز انسانیت رو رعایت می کنید
به خودتان افتخار کنید

زنده باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد