کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

صدایم کن

صدایم کن

اعجاز من همین است

نیلوفر را به مرداب می‌‌بخشم

باران را به چشم‌های مردِ خسته

شب را به گیسوانِ سیاهِ سیاهِ خودم

و تنم را به نوازشِ دست‌هایِ همیشه مهربانِ تو

صدایم کن

تا چند لحظه ی دیگر آفتاب میزند

و من هنوز در آغوش تو نخفته ام


"نیکی‌ فیروزکوهی"


برگرفته از کانال

@baran_e_del

نظرات 4 + ارسال نظر
میشکا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام.ببخشید.شما کانال تلگرام یاصفحه ای در اینستاگرام دارید؟

سلام. خیر، ندارم

سعیده شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:37 ق.ظ

سلاممممم....وبلاگتون عالیه ...با اجازتون چنتا از شعر ها رو توی کانالم درج میکنم :)

بهار چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:20 ب.ظ

سال هاست که هرروز آفتاب میزند
و من هرشب در حسرت آغوش او خفته ام بانو

بهروز چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.goto847.ir/golvazheh/

درود
مطلب جالبی بود

موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد