کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

جدایی

اینکه با تو باشم

و با من باشی

و با هم نباشیم؛

جدایی همین است.

اینکه یک خانه ما را در بر بگیرد،

اما یک ستاره ما را در خود جای ندهد،

جدایی همین است.

اینکه قلبم اتاقی باشد خاموش کننده صداها

با دیوارهای مضاعف

و تو آن را به چشم نبینی،

جدایی همین است.

اینکه در درون جسمت تو را جستجو کنم.

جدایی از صمیم دل

و آوایت را در درون سخنانت جستجو کنم

و ضربان نبضت را در میان دستت جستجو کنم

جدایی همین است.

 

"غاده السمان"


نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 12:34 ق.ظ https://www.threads.net/@alirezamoradi.1357

در کلام نمی‌گنجد که بیان کنم احساسم را ، عالی بود عالی....
درودتان باد

میشکا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:39 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد