کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چشم وا کردم و دیدم که خدایم تو شدی

چشم وا کردم و دیدم که خدایم تو شدی
دفتر پر غزل خاطره هایم تو شدی

در سرم نیست بجز حال و هوای تو و عشق
شادم از اینکه همه حال و هوایم تو شدی

درد من دوری از توست بغل وا کن عشق!
تا بگویم به همه قرص و دوایم تو شدی

دورم از دین خود و قبله ی من گم شده و
معبد و قبله ی من، ذکر دعایم تو شدی

دور این میز که از خاطره هایت می گفت
باز هم بانی یخ کردن چایم تو شدی.

خانه مسکوت... غزل مرده و من بی تابم
علت زلزله در زنگ صدایم تو شدی.

بداهه 95/2/14

 

(شعر از خانم سحر)

منبع:

sheroadab.ir/showthread.php?tid=5397


نظرات 4 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ب.ظ

با سلام این شعررو بنده زمانی که در انجمن شاعران جوان و انجمن شعر و ادب پارسی عضو بودم به اشتراک گذاشتم
هرچند قلم بنده ضعیف و ابتدایی هست اما هرگز با قلم توانای استاد علیرضا آذر قابل مقایسه نبوده و نیست

متاسفم که فضای مجازی تبدیل شده به فضایی سراسر دروغ و متاسفم که اشعار افراد به اسم اشخاصی دیگه و گاهی هم بی نام پخش میشن

سپینود پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:37 ق.ظ

چقدر شبیه شعر #علیرضا_آذره ، چقدر توارد، چقدر تواهم

yas دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 08:58 ق.ظ

متشکرم از توجهتون سبزو مانا باشید

yas شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام انتخابهاتون همه عالی ... دستتون درد نکنه بابت زحمتی ک میکشید
فقط جایی خوندم این شعرتوسط خانم سحر در انجمن شعری شاعران جوان سروده شده ،
http://sheroadab.ir/showthread.php?tid=5397

سلام و سپاس از شما.
اصلاح شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد