کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به خاطر تو

آفتاب را دوست دارم
به خاطر پیراهنت روی طناب رخت
باران را
اگر که می بارد
بر چتر آبی تو
و چون تو نماز می خوانی
من خداپرست شده ام.

 

"بیژن نجدی"


بیژن نجدی (زاده ۲۴ آبان ۱۳۲۰ در خاش - درگذشت ۴ شهریور ۱۳۷۶ در لاهیجان)، شاعر و داستان‌نویس بود.


نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا بانو پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام
سپاسگزارم بخاطر مطالب خوبتون و وقتی که میذارید.
دیشب بطور اتفاقی وارد وبلاگتون شدم و واقعا لذت بردم.
عذر میخوام کانال تلگرام هم دارین؟

سلام و سپاس.
کانال نه متاسفانه.

مینا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ب.ظ http://arshive2.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری با اشعار زیبا

اسما پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:39 ب.ظ

درود بر شما
دنیا دنیا انرژی مثبت و حس خوب تقدیم به شمایی که در شب تولدم این همه حال خوب را برایم به ارمغان اوردین
خیلی زیبا بود اشعار انتخابی شما

فرناز خان احمدی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:24 ب.ظ http://farahmadi.blog.ir

سلام .خوبید؟ ممنونم من اصلا به بلاگفا نمیومدم. امروز اتفاقی اومدم وارد اکانت شدم و پیام ها رو دیدم.
ممنونم بابت تبریک...شما خیلی لطف دارید.خوشحال شدم.
من الان دیگه بیشتر توی اینستاگرام فعالیت دارم و نوشته هامو میذارم گاها.
Farnaz.khanahmadi
این اکانتم هست در اینستاگرام.
:)
ممنونم باز .

درود بر شما
اینستا نیستم متاسفانه!

زهرا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ق.ظ

صدایم می زنی آقا ، خطابت می کنم بانو
برای دیدنت دل را ، به دریا می زنم بانو
از آن روزی که مهر تو نشسته بر دلم باید
بگویم که گرفتار دو چشم تو منم بانو
سراپا شور و شعرم من برای آرزوهایت
همین حالا که در حال ترانه گفتنم بانو
به پروانه شدن با تو امید وافری دارم
به جای خود به دور تو که پیله می تنم بانو
کجا پیدا کنم وقتی که رودرروی تو باشم ؟!
همین مصراع هم کافیست برایم مغتنم بانو
بفهمانم به دنیا که زلالی مثل آیینه ...
و من از نسل دل غمگین سنگ آهنم بانو
تو را می خواهمت حتی اگر از نسل بارانی
تگرگم ، باد و بورانم، شبیه بهمنم بانو
نمیدانم چرا از تو سرودن را نمی خواهند
به تو آلوده گردد کاش دوباره دامنم بانو
برای سوی چشم من ، به پاس بی قراری ها
نمی دانی چه آوردند اینجا بر سر پیراهنم بانو
ملالت ها کشیدم من در این دنیای پر حیله
و حالا نوبت این است که باشی تو زنم بانو
به دنیایم قدم بگذار و چای تازه ای دم کن
صدایم کن که ای آقا ، خطابت میکنم جانم ؟!

#سجاد_صادقی


سلام. پیشنهاد من برای انتشار

ممنون

Nnn__LLL_k سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:05 ب.ظ http://love24.3eeweb.com/

سلامی به شیرینی دلتون، روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
89651

زهرا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 03:55 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد