کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به من وعده‌ی دیداری بده

دکمه‌های پیراهنم
خواب انگشتان تو را می‌بینند
و کفش‌هایم می‌سوزند
در آرزوی پابه پایی با کفش‌های تو!

شالِ من
نمی‌تواند خاطره‌ی شانه‌هایت را از خاطر ببرد،
شلوارم دنبال می‌کند مرا در خانه
و می‌خواهد دوباره
او را به قدم زدن در کنار تو ببرم...
پس چگونه انتظار داری از تو نخواهم
به من وعده‌ی دیداری بدهی؟

"یغما گلرویی"


نظرات 1 + ارسال نظر
عاطفه جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 04:36 ق.ظ

سلام اقای نیما.
واقعا از وبلاتگتون لذت بردم
باعث شد نیمه شب خوابو از چشمام بگیره و مشتاقانه اکثر پست ها رو بخونم.
نوشتن در این وب رو حتما ادامه بدید من حتما دنبال میکنم.
با ارزوی موفقیت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد