کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

امشب از عشقت انصراف می دهم

تا امروز از تو نوشتم

امشب از عشقت انصراف می دهم

سخت است

دوست داشتن تو

خسته ام

 

می خواهم

کمی استراحت کنم

شاید فردا

دوباره عاشقت شدم.

 

"غلامرضا بروسان"


نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:07 ب.ظ

چند یاسِ "دوستت دارم"
در دلم پژمرد
ندانم...

#غزلبانو

علیرضا بدیع چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 02:15 ب.ظ

درود. این شعر بعید است از بروسان باشد. منبع تان کدام کتاب است؟

درود. نه منبعم کتاب نبوده. نت و یا ارسالی یکی از دوستان بوده.
شایدم شما درست بگید

غزل یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:26 ب.ظ

ای تو در رگهای احساسم شبیه رود جاری
چون من آیا در گلوی لحظه هایت بغض داری؟

این منم چون قاب خالی پوچ و بی معنا, تو اما
در کتاب شعر هستی, یک غزل یک شاهکاری

شاخه هایم را مکن وابسته ات, یک روز پاییز
چون اقاقی ها مرا ای رهگذر جا میگذاری

امشب از دلشوره ی من از سکوتت خوب پیداست
می روی و قوی چشمم را به دریا می سپاری

میروی سنجاب مخمل پوش زیبا, تا بماند
بر درخت خشک جانم, نقش قلبی یادگاری
محسن سرمچ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد