کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بیا لباس هم باشیم

بیا لباس هم باشیم

دکمه دکمه

روی تن هم بوسه بدوزیم

دلم می خواهد

دست من در آستین تو باشد

دست تو در آستین من

طوری که عطر تنمان گیج شود

و آغوش، نفهمد چه کسی

آن یکی را بیشتر از

آن یکی دوست دارد

راستش را بخواهی

من از این جنس سردرگمی ها

که نمی دانی تار عاشق تر است یا پود...

خوشم می آید ....

 

"رسول ادهمی"


نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:50 ق.ظ

خیلی زیبا بود احسنت
من از نوع نگاه جدید شما لذت بردم

امید پیرهادی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام با تشکر فراوان از سایت خوبتون
گفتم براتون اگر صلاح میدونید شعر یکی از دوستانم رو براتون بفرستم
البته از خودش اجازه گرفتم که در سایتتون قرار بدید
ممنون

چه رفته است که صبحی دگر نمی آید
" شب فراق به پایان مگر نمی آید؟ "

کجاست اهل دلی تا دعا کند، قدری
که از دعای چو من هیچ اثر نمی آید

هزار مرتبه در را زدم ولی افسوس
کسی به دیدن من پشت در نمی آید

نسیم های فراوان رسیده تا کنعان
ولی ز یوسف من یک خبر نمی آید

ز غربتم چه بگویم؟که سایه ام حتی
گذشته از من و از پشت سر نمی آید

هنوز می طلبد قلب من تو را ای عشق
اگر چه از تو به جز دردسر نمی آید

درخت خشکم و می دانم اینکه در آخر
برای دیدن من جز تبر نمی آید
#رضا_خادمه_مولوی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد