کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

 

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا

گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

 

"حافظ"


نظرات 2 + ارسال نظر
ebrahim جمعه 30 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:56 ب.ظ http://adineh-raha.blogfa.com

از دیشب های چشمت/پلک وا کردم
با"دوستت دارم"هایی در دست
روی لبه ی آسمانی که
پیرهنی ست بر بند این حوالی
که حرف های توست
تا
امروزهای "دوستت دارم"
که حواسم را پرت می کند
سمت جهانی که هندسی نیست
گام که می گذاری دنیایم کج می شود
زیر درختان سرو ، پای جوی آب
به خواب می بری ام
در خواب هایم رودی ست
شبیه دست هایت
که از شانه هایم می ریزد
و از پلک هایم بالا می رود
آوخ موهایت
موهایت، حواسم را پرت می کند
توی دریا
و لبانت باز برشان می گرداند
پای درختان سیب
و این بازی عجیبی ست

""ابراهیم""

سلام بزرگوار
واقفا بابت وبلاگتون بهتون تبریک می گم
فوق العاده س مطالبتون

zeynab چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:03 ب.ظ http://cafeh1.blogfa.com

بسیار زیبا بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد