کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من چرا دل به تو دادم

من چرا دل به تو دادم که دلم می‌شکنی

یا چه کردم که نگه باز به من می‌نکنی

 

دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست

تا ندانند حریفان که تو منظور منی

 

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی.

 

"حضرت سعدی"


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد شیرین زاده جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:23 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

منتظر صاعقه ام

شبیه باران

در هوای ابری

بگو دوستم داری

می خواهم

تا نهایت عشق

ببارم ...


((محمد شیرین زاده))

زهرا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:08 ق.ظ

فائزه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:55 ب.ظ

توکه نگاه میکنی آشوب میشود درمن

پلک هایت میشکنند شیشه های غم را

مژگانت غارت میکنند سفارت اشک های مرا

انگار دراوج قدرت سقوط میکنند دیکتاتوری دردهایم....

فور اسکای چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.forsky.ir

سلام وبلاگ زیبایی داری اقا نیما چند سال این وب میام هر روز سر میزنم
منون میشم وبلاگ منم تو بخش پیوندها ثبت کنی فور اسکای

راهی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:20 ق.ظ http://baher33.blogsky.com/

من چرا دل به تو دادم که دلم می‌شکنی
یا چه کردم که نگه باز به من می‌نکنی

دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست
تا ندانند حریفان که تو منظور منی

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

تو همایی و من خسته بیچاره گدای
پادشاهی کنم ار سایه به من برفکنی

بنده وارت به سلام آیم و خدمت بکنم
ور جوابم ندهی می‌رسدت کبر و منی

مرد راضیست که در پای تو افتد چون گوی
تا بدان ساعد سیمینش به چوگان بزنی

مست بی خویشتن از خمر ظلومست و جهول
مستی از عشق نکو باشد و بی خویشتنی

تو بدین نعت و صفت گر بخرامی در باغ
باغبان بیند و گوید که تو سرو چمنی

من بر از شاخ امیدت نتوانم خوردن
غالب الظن و یقینم که تو بیخم بکنی

خوان درویش به شیرینی و چربی بخورند
سعدیا چرب زبانی کن و شیرین سخنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد