کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

شاید تو باشی

نباید خالی بمانند این دست ها

راستش را بخواهی

دلم هوای دستی را کرده

وسیع مثل دشت

گرم مثل خورشید

محکم مثل سایه ها ...

 

که باشد

و بشود به اعتبارشان جنگید

آه دورترها

یک نفر دست هایش را تکان می دهد

شاید تو باشی

شاید تو باشی

شاید تو باشی ...

 

"نازنین عابدین پور"

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:24 ب.ظ

دل خویش را
بگفتم چو تو دوست می گرفتم
نه عجب که خوب رویان
بکنند بی وفایی

زهرا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:49 ب.ظ

هر روز به دار می آویزند مرا
خاطراتی که از تو دستور می گیرند
خاطراتت مدام
صندلی زیر پایم را می کشند
اما نمی دانند
من نمی میرم.............................
فقط در هوای تو معلق می مانم...................

Setareh دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:50 ق.ظ

حکایت رفاقت من و تو
حکایت قهوه ای ست
که امروز به یاد تو تلخ نوشیدم
که با هر جرعه اش بسیار اندیشیدم
که این طعم را دوست دارم یا نه...؟
و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن
که انتظار تمام شدنش را نداشتم
و تمام که شد فهمیدم
باز هم قهوه میخواهم
حتی تلخِ تلخ............

#عاطفه_اکبری_فر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد