کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلم تغییر می خواهد

دلم باران
دلم دریا
دلم لبخند ماهی ها
دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور
دلم بوی خوش بابونه می خواهد
دلم یک باغ ِ پر نارنج
دلم آرامش ِتُرد وُ لطیف ِ صبح شالیزار
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عشقی
نسیمی
عطر لبخندی
نوای دلکش تارو کمانچه
از مسیری دورتر حتی
دلم شعری سراسر دوستت دارم
دلم دشتی پر از آویشن و گل پونه می خواهد
دلم مهتاب می خواهد که جانم را بپوشاند
دلم آوازهای سرخوش مستان ِ بی دل
نیمه شب ها زیر پوست مهربان شب
دل ای دل گفتن شبگردهای عاشق ِدیروز
دلم دنیای این روز من و ما را
به لطف غسل تعمید کشیش عشق
از اول مهربان تر شادتر آبادتر
حتی بگویم زیرو رو وارونه می خواهد
دلم تغییر می خواهد ...

 

"بتول مبشری"


منبع:

http://batool-mobasheri.iran.sc/m/posts/261


نظرات 6 + ارسال نظر
hamid شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:47 ق.ظ

من این شعرو تو دفترچه خاطراتم یاداشت کردم سال هشتاد و یک تو پیچ فیسبوک اقای جم

هامون نریمان دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:57 ق.ظ

این شعر نه مربوط به نیما سهراب فروغ ویا همه آنهایی که نام برده شده نمیشود این شعر رو اقای فریدون جم سروده اند که مندتها از تخلص فریجم استفاده میکردند

م. ستودگان. پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 09:19 ق.ظ

این شعر از من هست. دلم تغییر میخواهد و این خانم مبشری تو یک سایت دیگه یک کم تغییرش داده و به اسم خودش نوشته. این شعر رو من در سال 2013 تو سویس نوشتم و اولین 2016 اینو تو سایت شعر مجازی دادم بیرون.

منیژه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 11:09 ق.ظ http://engmoochesh95.mihanblog.com

سلام و عرض ادب

بسیار بسیار عالی

همواره موفق و پیروز باشید.

سلام و سپاس

نسرین جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:04 ق.ظ

این شعر از مرحوم نیمایوشیج هست

واقعا!!؟؟

حمید دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:12 ب.ظ

آخر نفهمیدیم این شعر از نیما یوشیج هست یا این خانم مبشری؟!!!
توی سایت شعر نو که از همه هست:(((

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد