کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چه خوش صید دلم کردی

چه خوش صید دلم کردی

بنازم چشم مستت را

که کس مرغان وحشی را

از این خوشتر نمی‌گیرد.

 

"حافظ"


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شیرین زاده دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:21 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

می خواهم با واژه هایم

تو را به قدیسه ای بدل کنم

تا سالیان بعد

مردم جهان نامت را

در شعر های عاشقانه ام جستجو کنند

می خواهم با لب هایم

از لب هات گل سرخ بچینم

بعد

شاخه شاخه کنار هم بگذارم

صاحب یک گلخانه شوم

می خواهم با چشم هایم

یک ریز زل بزنم توی چشم هات

بعد

لبخند بزنی بگویی:دیوانه

این فرض از فلسفه

برایم اثبات شود

دیوانگی نوعی از خوشبختی ست

می خواهم با دست هایم

موهایت را نوازش کنم

بعد

عطرشان بپیچد در اتاق

نفس بکشم ، مست شوم

آن قدر بخوابم که

وقتی بیدار شدم

در گندمزار موهایت گم شده باشم....


((محمد شیرین زاده))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد