کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به هوای تو

می‌شود من به هوای تو

کمی مست کنم

 

بوسه بر چشم تو و هرچه

در آن هست کنم

 

می شود چشم ببندی 

و نگاهم نکنی

 

من خجالت نکشم 

آنچه نبایست کنم.

 

"مسعود محمدپور"


نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:53 ب.ظ

ابوالفضل علم بیگى پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:08 ق.ظ

آقاى محمدپور لازم است مطلع باشید که بنده این وزن و قافیه را ٣٣ روز قبل از شما در صفحه هاى سرمستان و سى چهل ساله هاى دلداده و ... در فیسبوک و با نام مستعار ع.ب ست کرده ام و تاریخ آن مشخص است

مى شود در دل این کوچه کمى ناز کنى
گره محکم آن روسریت را یکمى باز کنى
بخدا تا ته این کوچه کسى پیدا نیست
مى شود لب بگشایى، سخن آغاز کنى
چند سالیست که تو رهگذر چشم منى
مى شود اندکى از عشق خود ایراز کنى
بخدا عالم و آدم به حیاى تو گواهند همه
مى شود نیم نگاهى به منه تُرک خوش آواز کنى
من برایت چو قنارى ز غزل مى خوانم
مى شود با لب خشکیده من نى لبکى ساز کنى
بارها گفته اى ام "نه"، بخدا زار و پریشان شده ام
مى شود با "بله" اینبار مرا شاد و سرافراز کنى
علم بیگى ٩٥/٣/٢٧

نیلوفر دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:55 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد