کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بهشت

انگشتانت
بوی انار می دهند
بهشت را
دانه
دانه
بر لبانم بگذار.

 

"فریده برازجانی"

 

برگرفته از وبلاگ: تو را دوست دارم



نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام و خسته نباشید. علاقه ی من به این وبلاگ حد و مرز نداره فقط خواستم به رسم ادب از این همه زحمت شما تشکر کنم. واقعا ازتون ممنونم این چهارمین سالیه که خواننده ی مطالب زیباتون هستم.

سلام و سپاس
حضور خوبانی چون شما مایه دلگرمی بنده اس

محمد شیرین زاده چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:23 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

دامن مکش به ناز که هجران کشیده ام

نازم بکش که ناز رقیبان کشیده ام

شاید چو یوسفم بنوازد عزیز مصر

پاداش ذلتی که به زندان کشیده ام

از سیل اشکِ شوق دو چشمم معاف دار

کز این دو چشمه آب فراوان کشیده ام

جانا سری به دوشم و دستی به دل گذار

آخر غمت به دوش دل و جان کشیده ام

دیگر گذشته از سر و سامان من مپرس

من بی تو دست از این سرو سامان کشیده ام

تنها نه حسرتم غم هجران یار بود

از روزگار سفله دو چندان کشیده ام

بس در خیال، هدیه فرستاده ام به تو

بی خوان و خانه حسرت مهمان کشیده ام

دور از تو ماه من همه غم ها به یکطرف

وین یکطرف که منت دونان کشیده ام

ای تا سحر به علت دندان نخفته شب

با من بگوی قصه که دندان کشیده ام

جز صورت تو نیست بر ایوان منظرم

افسوس نقش صورت ایوان کشیده ام

از سرکشی طبع بلند است شهریار

پای قناعتی که به دامان کشیده ام


((شهریار))

ریحانه چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:50 ب.ظ http://kargahkhial.blogfa.com

سلام وای چقدر خوبه که هنوز وبلاگتون فعاله
بلاگفا که چند وقتی قطع بود و بعد اومدن تلگرام و اینستا باعث شد وبلاگ ها از یاد بره
ولی منم تصمیم دارم باز بروز کنم وبلاگمو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد