کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چه‌ خوب است که این‌همه دوستت دارم

سلام علاقه‌یِ خوبم

علاقه جانِ من

می‌دانی!

دوستت دارم.

به هزار هزار و هزاران هزار دلیل

دوستت دارم چون دوست داشتنَ‌ت حال می‌دهد

خوب است، کیف می‌دهد

چون موهایَ‌ت ناز بر شانه‌ات می‌افتد

می‌رقصد! در باد وِل می‌شود وُ می‌رقصم!

چون خنده‌هایِ تو جان است

 

تو می‌خندی،

من تازه می‌شوم، روز نو می‌شود وُ

جهان تازه آغاز می‌شود

دوستت دارم، چون دوست داشتنَ‌ت مرا بزرگ می‌کند

بزرگ می‌شوم بزرگ دیده می‌شوم

دردهام خوب می‌‌شود وُ دلتنگی‌هام

 

انتظار،

انتظارِ این‌که دوباره بیایی

دوباره بگویی سلام

دوباره دوستت دارم مُدام

سلام،

می‌آیی برویم بهار بیاوریم،

آخر امسال دیر کرده است

می‌ترسم!

با این زمستانِ بی برف وُ هوایِ دم کرده‌‌یِ محبوس

می‌ترسم راه را خطا روَد وُ

به خانه‌یِ ما نیاید

 

چه‌قدر تو مهربانی!

چه‌ خوب است که این‌همه دوستت دارم.

...

 

"افشین صالحی"


نظرات 4 + ارسال نظر
helma سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:54 ق.ظ http://helmagol.blogfa.com

سلام .
بسیار عالی
زیبا زیبا
سالها پیش با نوشته های خواص شما اشنا شدم .
آفرین بر قلم شما .

سهیلا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:35 ب.ظ

تو چای بریز
من دنیایی را به پایت ...
افشین صالحی

سهیلا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:34 ب.ظ

دریغ از عمر
که برایِ دوست داشتنَ‌ت
کم بود...
افشین صالحی

لحظاتتون ناب و زیبا ... خدا قوت !

ستاره سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام
چقدر شعرهای افشین صالحی عزیز ساده ،ناب و شیرینه ......دوستش دارم که با ساده ترین کلمات .....عمیق ترین حس رو منتقل میکنه ......و ممنون از" تو " که این لذت رو به اشتراک میذاری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد