کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کاش تو گل من بودی

چه‌قدر خوب بود
تو، گُل من بودی
هر روز به تو آب می‌دادم!

علف چِرک‌های تو را می‌شستم وُ
به بوی تَنت
مغرور می‌شدم
شب‌ها کنار لبت
رؤیا بو می‌کردم وُ
‌‌‌روزها، حسادت ِ دنیا را !

چه‌قدر خوب بود
تو، گُل من بودی
برای تو یک گلدانِ کوچک زیبا می‌ساختم
با یک باغچه
و حوضی پُر از انار
خوابت را
کنار پنجره آفتاب می‌دادم وُ
برای صبحانه‌ات
هوای ِ تازه‌ی شمال می‌خریدم ...

چقدر خوب بود
تو، گُل من بودی ...

"افشین صالحی"

 

از کتاب: کاش جایی بود؛ که نبود!


نظرات 4 + ارسال نظر
نادیا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:09 ب.ظ

در عین سادگی پر از احساس است

مینو سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:28 ق.ظ

این افیشنم شعراش مث بچه هاس هیچی تو شعرش نداره فقط احساسی میگه

niloufar پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام چقدر این شعر زیباستواقعا تمام انتخاب هاتون فوق العاده هستن

سجاد پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:09 ق.ظ http://http

واقعا ممنون
این همه مدت اینجارو نگه داشتی
دست مریزاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد