کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

امروز بیشتر از دیروز دوستت مى دارم

آیداى خوب نازنینم!

مدت هاست که برایت چیزى ننوشته ام.

زندگى مجال نمى دهد: غم نان!

با وجود این، خودت بهتر مى دانى:

نفسى که مى کشم تو هستى؛

خونى که در رگ هایم مى دود و حرارتى که نمى گذارد یخ کنم.

امروز بیشتر از دیروز دوستت مى دارم و فردا بیشتر از امروز.

و این، ضعف من نیست: قدرت تو است.

(٢٣ شهریور ٤٣)

 

 

از نامه های "احمد شاملو" به آیدا

دفتر: مثل خون در رگ هاى من

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 03:12 ب.ظ

خیلی زیبا بود خیلی به دلم نشست...

نازنین.ی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:01 ق.ظ

(:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد