کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته

{طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته
شعر می گویم به یادت در قفس غمگین و خسته
من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شب های مستی{*

خیال کردم بری میری از یادم
تو رفتی و نرفت چیزی از یادم
تو رفتی تازه عاشق تر شدم من
از اونی هم که بود بدتر شدم من.

 

صبح تا شب این شده کارم، که واسه‌ی چشات بیدارم
تو خدای عاشقایی، تو تموم کس وُ کارم
تو به داد من رسیدی، وقتی تنهاییم وُ دیدی
تو نذاشتی برم از دست، اگه چیزی هم هنوز هست.


نازنینم امید شیرینم، من به جز تو کسی نمی بینم
از اون روزی که رفتی، یه روز خوش ندیدم
به جز دستای گرمت، پناه و خوش ندیدم
زندگیم وُ به پای تو دادم، اون روزا رو نمیره از یادم
نازنینم برس به فریادم.


صبح تا شب این شده کارم، که واسه چشات بیدارم
تو خدای عاشقایی، تو تموم کس و کارم
تو به داد من رسیدی، وقتی تنهاییم وُ دیدی
تو نذاشتی برم از دست، اگه چیزی هم هنوز هست.

 

ترانه سرا: "مسعود امینی"

---------------------------------------------

 

* به نظر می رسد که بخش نخست {داخل گیومه} مربوط به ترانه اصلی نبوده و بعدا امید در کنسرت به آن اضافه نموده است.

 

+ دانلود آهنگ بسیار زیبای "شکستنی" با صدای امید (نسخه کنسرت 2004)

از آلبوم سربلند / سال انتشار: 1999


نظرات 3 + ارسال نظر
Alireza چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:58 ب.ظ

دمتتون گرم کلی دنبال این آهنگ بودم

حمیدرضا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام
قسمت اول ترانه، طرح چشمان قشنگت ... سروده ی میلاد بهزادی، از شاعران خوب کشورمون هست.

641018 سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:56 ق.ظ http://reza641018.blogfa.com

آهنگ اصلی با نام شکستنی در آلبوم سربلند آقای امید سلطانی هست
در مورد قسمت اضافه شده در کنسرت باید بگم در ترانه اصلی دکلمه دیگه ای توسط امید خونده میشه:
چشات گفتن که بشکن...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد