کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عشق و زخم

اگر باید زخمی داشته باشم

که نوازشم کنی

بگو تا تمام دلم را

شرحه شرحه کنم.

 

زخم‌ ها زیبایند

و زیباتر آن‌ که

تیغ را هم تو فرود آورده باشی!

 

تیغت سـِحر است و

نوازشت معجزه

و لبخندت

تنظیفی از فواره‌ ی نور

و تیمار داری‌ ات

کرشمه‌ ای میان زخم و مرهم.

 

عشق و زخم

از یک تبارند

اگر خویشاوندیم یا نه

من سراپا همه زخمم

تو سراپا

همه انگشت نوازش باش.

 

"حسین منزوی"


نظرات 3 + ارسال نظر
●♥ محمد شیرین زاده ♥● چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

سال هاست پشت به خودم می خوابم

پشت به خودم پول می شمارم،غذا می خورم

و هر وقت از زنی خوشم آمده است

پشت به خودم عاشقش شده ام

سال هاست کسی در من مرا دنبال می کند

پیاز به چشمم می مالد

و ابرهای تیره را

به گلویم می چسباند

من،به قیمت تمام عمری که داشته ام

پنهانی عاشق شده ام

پنهانی خندیده ام

و پنهانی به آسمان پناه برده ام

من،از منی که در من است

سخت بیزار است!


((بهرنگ قاسمی))

ل.م چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:36 ب.ظ

عاااااااااااااااااااااالی. مرسی نیما جان. لذت بردم.

مهدی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:27 ب.ظ http://pouch.blogsky.com

به رسم اتفاق به وبلاگت سر زدم .
تبریک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد