کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کاش کسی باشد

دلم می خواست کسی باشد

که مرا "بلد" باشد.

بلد بودن مهم تر از عاشق بودن

یا حتی دوست داشتن است.

کسی که تو را "بلد" باشد

با تمام پستی بلندی هایت کنار می آید

 می داند کی سکوت کند

 کی دزدکی نگاهت کند

کی سرت داد بزند

و کی در اوج عصبانیت

 محکم در آغوشت بگیرد

کاش کسی باشد

که مرا "بلد" باشد.

 

"ارمغان مهدیقلی"


نظرات 2 + ارسال نظر
هستی بانو شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ب.ظ

اوه
این پست شما فوق العادس. عااااااااااالیه
این شعرو دوست دارم

●♥ محمد شیرین زاده ♥● سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:35 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

قهوه‌ که‌ می‌ خوری‌ به‌ من‌ گوش‌ بده‌ !

شاید دیگر با هم‌ قهوه‌ نخوریم‌ُ

فرصتی‌ نداشته‌ باشیم‌،

برای‌ گَپ‌ زدن‌ !

نه‌ از تو چیزی‌ می‌ گویم‌،

نه‌ از خودم‌ !

ما شمالی‌ ترین‌ نقطه‌ ی‌ عشقیم‌ !

دو سطرِ حاشیه‌ نویسی‌ شُده‌ با مداد !

درباره‌ی‌ چیزی‌ بزرگ‌ ترُ پاک‌ تر از من‌ُ تو

حرف‌ می‌ زنم‌ !

عشق‌ ، شاپرکی‌ آمده‌ از بهشت‌ بود،

بر شانه‌ هامان‌ نشست‌ُ ما پَراندیمش‌ !

ماهی‌ مطّلایی‌ بود آمده‌ از دریا،

ما لِه‌ اَش‌ کردیم‌ !

ستاره‌ یی‌ آبی‌ بود که‌ سوزاندیمش‌ !


((نزار قبانی))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد