کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بی‌تابی

بی‌خوابی‌ام را

یک شب در آغوش تو چاره می‌کنم!

عشق من

بی‌تابی‌ام را چه کنم ...؟

 

"عباس معروفی"


نظرات 3 + ارسال نظر
●♥ محمد شیرین زاده ♥● یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:39 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

باید بروم

پیش از آنکه

شب بر من فرود آید

و ستارگان یک به یک خاموش شوند

آهسته قدم می زنم

سکوتی مطلق

مرا همراهی می کند

چراغ های خیابان خاموش است

سایه ام در تاریکی گم می شود

اکنون من تنهاترین آدم روی زمین هستم

باران ، تنهایی ام را می بیند

آهسته شروع به باریدن می کند

او برای من می بارد

و من برای تو

دلتنگی قلبم را چنگ می اندازد

گویی کسی در برابرم ایستاده

و با پتکی بر سینه ام می کوبد

کاش می دانستی

در این لحظات

چه رنجشی با من است

وقتی هیچ خیابانی نمی تواند

مرا به خانه تو برساند

باید بپذیرم

رفتن

یعنی نرسیدن ...



((محمد شیرین زاده))

سانا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:24 ق.ظ

کااااش تکمه ای بود برای لایک واقعا نه دلمان می اید بی صدا رد شویم و نه وقت کامنت گذاشتن داریم

گزینه لایک داره. اما برای لایک کردن حتما باید روی عنوان پست کلیک کرده و بازش کنی. متاسفانه در صفحه اول نداره!

لعیا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.fash-news.ir

بسیار عالی ممنون از زحماتتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد