کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو مثل رویا بودی

تو مثل رویا بودی

که شبی

در من نقش بستی

و به صبح نرسیده تمام شدی

یادت را در دستانم قفل می کنم

و چشم به پنجره‌ی تلخ

خاطرات شیرین دوخته ام

دیگر نه زمان با من راه می آید

و نه زمین مرا به تو می رساند

و باد

باد سرگردان

هر روز از تو نشانی می آورد و می رود

مثل عطر تنت

که همه مرا تسخیر کرده است

دلم تنگ است

و دلتنگی کلمه نمی خواهد...

...

 

"بلور اشرف"

از کتاب: یکشنبه های زوریخ

انتشارات فصل پنجم / چاپ اول آبان 1394

---------------------------------------------------

 

+ نوروز امسال و در سفر شیراز، ورودی پاسارگاد، وارد یک رستوران کوچک شدیم که دیوارهای کاه گلی و فضا و دکور جالبی داشت. روی یکی از طاقچه ها تعدادی کتاب بود که انگار برای مطالعه مشتریان اونجا چیده شده بود و چند کتاب شعر هم در بین کتاب ها بود. کتاب فوق توجه ام رو جلب کرد. این شعر یادگار آن روز هست.

ایده خیلی خوبی بود. کاش که در همه رستوران ها و کافه ها اجرا بشه. خصوصا کتاب شعر که نیاز به زمان زیادی برای مطالعه نداشته و میشه در کمترین زمان حداقل یک یا چند شعر خواند.

نظرات 3 + ارسال نظر
بلور اشرف دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام دوست گرامى
زمین هر چقدر که بزرگ باشد به همان اندازه راههایى دارد برای رسیدن انسانها بهم
امروز که نام خودمو سرچ کردم بی دلیل و بهانه .. این صفحه رو در اولین مورد یافته شده تو سط گوگل پیدا کردم ... بسیار ممنونم که دستای های شما نوشته های منو از طاقچه زیبای کاه گلی برداشت و اون رو اینجا برای خواندن من و پیدا کردن شما در صفحه تون درج کردید از شما بی نهایت سپاسگزارم .. مایه دلگرمى و انگیزه است
با احترام بلور اشرف

سلام و درود بر شما خانم اشرف گرانقدر
ممنون از قلم خوب شما

فرزانه چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:16 ق.ظ http://ruybenmayo.blogfa.com

سلام آقا نیما. امیدوارم تعطیلات نوروز، خوش گذشته باشه. واقعاً کار قشنگیه. چه خوب که شاعران جدیدی رو معرفی می کنید. در تلگرام کانالی هست به نام کوچه باغ شعر. اولین بار که دیدم گمان کردم این کانال متعلق به شماست . البته بسیار متفاوت با کوچه باغ آقا نیماست.
موفق باشید.

سلام
بله من هم دو کانال به نام کوچه باغ شعر در تلگرام دیدم.
سپاس از مهر شما

●♥ محمد شیرین زاده ♥● سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:00 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

کتاب ترانه م برای توئه

سراغ کتابای دیگه نرو

می خوام عاشقت شم ولی حیف که

مجوز ندارم ببوسم تو رو ...


((شبناز اسماعیلی))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد