کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

خنده های تو

خنده های تو

دل ضربه های فراموش شده ی من است

مجبور نیستی بخندی

مجبور نیستی دلم را

هر بار از جا بکنی

ببین!

خنده های تو مرا پرت می کند توی گردباد دوست داشتن...

من از این گردباد می ترسم

بی زحمت نخند!

لبخند هم نزن!

اصلا چرا زل زده ای به دلهره های من!؟

خنده های تو بذر شعر است

تو که شعرهای گره خورده به مرا نمی بینی...

نمی خوانی...

نمی دانی...

لبخند هایت را توی دامنم می ریزی که چه!؟

هر چه آتش است

از گور همین شعرهاست!

من نمی خواهم از نو شاعر شوم!

بی زحمت نخند!

 

"مهدیه لطیفی"


نظرات 2 + ارسال نظر
شمیم یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:31 ب.ظ

عااالی بود.

دنیا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:44 ب.ظ

بسیار زیبا...
لطفا "گرد باد" اول را تصحیح کنید."د" از قلم افتاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد