کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرا محکم تر به آغوش بکش

مرا روی خودت بکش
من امن ترین انسان روی زمینم
برای پوشاندن سرمایی که بین من و تو اتفاق افتاده است.
ساعت را خوابانده ام
من و تو از زمان گذشته ایم نیازی به دانستن نیست
پرده های خانه را کشیده ام
تا نگاه هیچ غریبه ای به فاصله ی تلخ بین ما رخنه نکند
دستهایت را
لای موهایم پنهان کن
و نفس بکش مرا
از حلق
تا ته این عطش جا مانده بر لب های متورم مان
ما تکرار نمی شویم
این آخرین تولد ماست
مرا روی خودت بکش
و نامم را به فراموشی بسپار
چه فرق دارد من و تو
از کدام گوشه ی این جهان کوچک آمده باشیم به کنج آغوش این اتاق کوچک
تمام امشب مال ماست
نفس بکش مرا
چیزی به صبح نمانده است که به درک
من از نبودن تو کودکی باردارم
که قرار است در اولین جنگ جهانی چندم بمیرد!
لعنت به تو
مرا محکم تر به آغوش بکش
جهان دارد دوست داشتن را
فراموش می کند...!

"ناشناس"

پ.ن: نام شاعر ؟؟


نظرات 3 + ارسال نظر
ی دوست شنبه 27 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:35 ب.ظ

یباره بگو بیا منو بکن خلاصمون کن دیگه

سارا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:36 ب.ظ

عاللللللللیییییییییییی بوددددددددددد
نفسم رو بند آورد
نمیدونم چند بار دیگه قرار بخونمش
دروددددددددددددددددددددد بیکران بر نویسنده اش
دست مریزاد

ملودی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ق.ظ

عالی بود
عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد