کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

خواستن تو

خواستنت
مثل تصور یک زن برهنه است
در خواب یک سرباز
که نمی داند
آن صدای مهیبی که شنید
گلوله ای است مشتاق
در راه رسیدن به شقیقه اش!

بیا تمام حجم بی قاعده ی مرا
به هندسه ی آغوشت تسلیم کن
نترس!
اتفاق عجیبی نیفتاده است
فقط من مانده ام
این بار که برگشتی
چه حرفی برای گفتن با هم داریم
جز موسیقی بوسه های بی کلام
اصلا بیا چشمانم را از من بگیر
نمی خواهم شاهد غرق شدن دریا باشم در نیاز به رود.

لب های من
بی قرار فصل هایی ست که تو
بهانه ی شادی هایش هستی
نمی خواهم به کسی توضیحی بدهم
فقط می خواهم که تمام پاییز امسال را در آغوش تو باشم
بعضی چیز ها را نمی شود به مردم فهماند.

"ناشناس"

پ.ن: نام شاعر ؟؟


نظرات 4 + ارسال نظر
الهام غانمی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:42 ق.ظ

سلام شعر خواستن تو شعر من هست
ک متاسفانه ناشناس زدید
این شعر رو من توی فبس بوکم گذاشته بودم
الهام غانمی

سارا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:38 ب.ظ

عالللللییییییی

farzad دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:09 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من
وب زیبایی دارید به منم سر بزنید

تو و ما دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.tovama.com

سلام . ببین ما یه سایت زدیم برای حمایت از هنرهای دست ساز.
خوشحال میشم بیای محصولاتمونو ببینی چون واقعا تلاش میکنیم بهترین محصولات دست ساز و کارهای هنری رو ارائه بدیم.
با اومدنت خوشحالمون میکنی...
http://tovama.com
مرسی عزیز :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد