کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گام هایِ ما چرا به مقصد نرسید؟

من از خیابان هایی که تو را دیده اند می پرسم :

گام هایِ ما چرا به مقصد نرسید؟

میان شمشاد ها و کاج ها و چهارراه ها

میان گلخانه ها و کتابخانه ها و نیمکت ها

 

من از خیابان هایی که تو را دیده اند می پرسم :

دستانمان را که به غارت برد؟

و عشق

کجای داستان به زمین افتاد؟

 

من پایبند گلدان های کوچک طاقچه

دیوانه ی رقص پروانه

آغشته ی شعر

آزاده ی دل بودم

پس این ابر های تو در توی در هم فشرده ی فاصله

بغضِ "ها" کردنِ کدام نفرینِ پنهانی بود؟

 

من از خیابان هایی که تو را دیده اند می پرسم :

گام هایِ ما چرا به مقصد نرسید؟

و عشق

کجای داستان به زمین افتاد؟

 

"نازنین.ی"

 

برگرفته از وبلاگ شاعر: آرامش خیال


نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:45 ق.ظ http://http:

عالی

محمد شیرین زاده جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

آخر قصه را بردار و با خودت ببر

همان یکی‌ بود و یکی‌ نبود

همان گنبد کبود

را برای من بگذار

در فکر شروعی دوباره ام

من بودم و هنوز کس دیگری نبود


((نیکی‌ فیروزکوهی))

رها پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ب.ظ

دور می شوی
از من
از نگاهم
دوست داشتنم.....
و من
تک مسافرِ قطارِ فاصله ام
که تو حتی
برای بدرقه ام
دست هم تکان نمی دهی

سارا قبادی

نازنین پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ب.ظ

من میخواهم...

تو میخواهی...

مشکل از ما نیست...

گاهی عشق

آدم ها را کنارِ هم نمیخواهد!

ساناز نجفی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد