کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گاهی مرا به یاد آر

گاهی
مرا به یاد آر
آن زمانی که
چشمانت خواب را نوازش می کند
و آغوشت عشق را نفس می کشد
به یاد آر
که زنی در من
دیوانه وار تو را
دوست داشت
اماناگهان
عشق را از روزهایش گرفتند
و درد را به شب های تنهایی اش
سنجاق کردند
او
نیمه شبی
با جهان بدرود گفت
و من سالهاست
سنگینی جنازه ی زنی را
به دوش می کشم
که حتی استخوان هایش
هنوز بوی عطر تو را می دهند .
فقط
گاهی
مرا به یاد آر

"سارا قبادی"


نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین.ی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

مسعود یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ق.ظ

درود ..
شعرهای سارا قبادی هرکدام یک به یک مثل نان تازه می مانند که تنها در این وبلاگ دیده ام .
فروغ فرخزاد زمانیست در سطح خودش ..
سپاس بابت دستچین این تک شعر زیبا ..

فرزانه چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:15 ق.ظ

دلم تا برایت تنگ می شود
نه شعر می خوانم
نه ترانه گوش می دهم
نه حرفهایمان را تکرار می کنم

دلم تا برایت تنگ می شود
می نشینم
اسمت را
می نویسم
می نویسم
می نویسم
بعد می گویم
این همه او
پس دلتنگی چرا ؟

دلم تا برایت تنگ می شود
میمِ مالکیت به آخرِ اسمت اضافه می کنم
و باز عاشقت می شوم

گروس عبدالملکیان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد