کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تکرار

تو راست می گفتی

تکرار، بلای جان هر آغوشی ست

آن روز ها

ما فقط برای هم حجم بودیم

و تمام دوستت دارم ها

حرف بودند

بگذریم...

خواستم بگویم

اولین شب تنهایی

زیاد سخت نبود

دارم بدون تو صبحانه می خورم.

 

"رسول ادهمی"


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شیرین زاده دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

میراث دار نگاه تو

دل من است

و این دل

دوستت دارم را

روزی از لبان تو خواهد چید

آن روز

تمام کوچه پر از دل من می شود

و دل تو نیز

بر شاخه درختان نارون نشسته

دوستت دارم هایش

را می شمرد

و دل من

کوچه را از بوسه پر می کند

من وتو

یعنی دلهایمان


((جووانی بوکاچو))

شاعر و عارف ایتالیایی

وبلاگ اشعار مقداد اصفهانی دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ http://meghdad-esfahani.blogfa.com

سلام.وبلاگ اشعار مقداد اصفهانی(از نوادگان استاد صغیر اصفهانی) شما را با افتخار لینک نمود.در صورت تمایل شما این وبلاگ را لینک نمایید

ل.م دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ

خدا پدرتو بیامرزه ... بالاخره یکی راستشو گفت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد