کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بیا مرا آغوش باش

بیا
مرا آغوش باش
و به اندازه ی

تمام دوستت دارم هایی که بدهکاری
به خود بچسبان .
نگاهم کن
و از چشم هایم
ناگفته هایم را بخوان
تو
نبودی
و من با چشم هایت زندگی کرده ام
از لب هایت بوسه نوشیده ام
و در هوای داشتنت نفس کشیده ام

دلتنگم
بیا تا دلتنگی ام را
در گهواره ی دستانت تاب دهم
و تنهایی ام را
در بستر آغوشت خواب کنم
بیا
مرا آغوش باش.

"سارا قبادی"

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:56 ق.ظ

نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من.

#عباس_معروفی

سروناز حیدری چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:37 ق.ظ

آنک



انت مختلفة عن النساء الاخریات...
حتی فستان الذی ترتدینه...
الورد المرسوم علیه
لایذبل.....

الهه سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ب.ظ http://http:hadisrb.blogfa.com/

سلام
فوق العاده اس این اشعار :-) من واقعا خوشم اومد خسته نباشید :-)

رها سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام نیما جان، ممنون از شعرای قشنگ وپر محتوایی ک میذاری
چقدر این شعر ب دلم نشست. بازم ممنون.موفق باشی

برقرار باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد