کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گناه!

مارکو: از بوسه من خوشت نیومد؟
ورونیکا: کاش گناه نبود تا کاملا لذت می بردم..
مارکو: ما گناه می کنیم تا خدا بخشنده بمونه ...

"پائولو کوئیلو"

از کتاب: ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد

 

برگرفته از وبلاگ: کافی کتاب


نظرات 5 + ارسال نظر
شبنم پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:45 ب.ظ

چقد این شکلکا بامزن

مهسا شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:42 ب.ظ

متن شعر باران تویی از گروه چارتار.... بسیار زیباست. خوندنش خالی از لطف نیست

از آسمانم، ماتم ببارد
هراس ِ بی‌ تو ماندنم ادامه دارد..
نمی‌نویسم ترانه بی‌ تو
چگونه پر کشد خیالِ واژه بی‌ تو..
به لب رسیده جان کجایی
کجایی؟…
که برده طاقتم جدایی…

باران تویی
به خاکِ من بزن
بازا ببین
که بی‌ مه‌ِ تو من هوای پر زدن ندارم
باران تویی
به خاکِ من بزن
بازا ببین
که در ر‌هِ تو من نفس بریده در گذارم


مگر ندانی
چو از تو دورم
بیراهه‌ای خموش و تار، بی‌ عبورم..

نمی‌توانم….
دگر برویم
..که من اسیرِ این خزانِ تو به تویم

به لب رسیده جان کجایی؟
کجایی؟
رهی نمانده تا رهایی..

باران تویی
به خاکِ من بزن

حسین شادمهر شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:52 ب.ظ http://shadmehraneh.blog.ir

از شعرهای انتخابیتان که اینجا مطالعه کردم بسیار ممنونم. دست مریزاد

نیلوفر شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ق.ظ

من کتابهای ایشون رو بسیار دوست دارم هر یک به نوعی..
ممنون از انتخاب خوبتون

نازنین.ی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ق.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

چقدر خووووبب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد