کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

زنانگی

زنانگی یعنی اینکه
گوشی تلفن را برداری
و برای جایی رفتن از کسی اجازه بگیری...
نه که عهد قجر باشد،
نه که اجازه ات دست خودت نباشد،
یک وقت هایی
آدم دلش می خواهد اجازه اش را بدهد دست کسی
تا دلش قرص شود که مهم است برای کسی!
این روزها که
بی اجازه و به اختیار می زنم بیرون
انگار بی کَس ترین زن عالمم...!

"پریسا زابلی پور"

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار صدیقی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:50 ق.ظ

اسم شاعرشو گم کرده بودم سرچم میکردم پیداش نمیکردم تمام شاعرای زن وبلاگتونو زیر و رو کردم تا پیداش کردم.مطمعن بودم که اینجا خوندمش دوسالی میشه وبلاگتونو دنبال میکنم
مرررسیییی
مرررررسییییی

برقرار باشید

محمد سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ

افرین خیلی دوست داشتم

بهاره چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ

عالی نوشتی
آفرین ب این احساس قشنگت ک انقد با احساس من هماهنگه

عاصی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:47 ب.ظ

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد